Skip to main content

Klantenservice

Bestellen

Het maximale gewicht van een verzending voor Nederland, België, Duitsland en Portugal is 20 kg!

Wij versturen bestellingen over de hele wereld , maar die staan niet in het keuze menu omdat het afhankelijk is van de grote en het gewicht wat opgestuurd wordt.
Je kunt de bestelling plaatsen en je naam en de rest van jouw gegevens invullen en niet betalen en aangeven dat je het in Nieuwerkerk komt ophalen. Dan is de bestelling geplaatst en wij nemen contact met je op.

Hoe werkt het bestellen?  

  • Plaats je artikel eerst in het winkelwagentje. Bekijk daarna de winkelwagen (middenboven in het scherm) en klik daar op Naar bestellen. Je komt dan op beveiligde bestelpagina's. Daar doorloop je vervolgens 4 stappen.
  • Stap 1: Bestelling. Eerst kom je in een scherm met een overzicht van de bestelde producten. Je kunt het aantal exemplaren aanpassen, en eventueel producten verwijderen uit de winkelwagen. Je kunt in dit scherm een kortingscode of de code van je cadeaubon invullen.
  • Stap 2: Je gegevens. In het tweede scherm wordt gevraagd naar je e-mailadres, woonadres en verzendadres. Deze gegevens zijn onmisbaar voor een correcte en snelle afhandeling van je bestelling.
  • Heb je al een klantaccount, dan volstaat inloggen. Ben je een nieuwe klant, dan kun je hier een klantaccount aanmaken met je naam, e-mailadres, postadres en eventueel telefoonnummer.
    Deze gegevens worden opgeslagen op de website. Ze worden nadrukkelijk niet voor andere doelen gebruikt.
  • Je kunt ook bestellen zonder een account, als gast.
  • Standaard versturen we de bestelling naar je eigen adres. Maar je kunt hier een ander verzendadres opgeven.
  • Stap 3: Verzending en Betaalwijze. In het derde bestelscherm maak je keuzes over verzending en betaling.
  • De verzendmogelijkheden zijn afhankelijk van prijs, gewicht, formaat en bestemming. Afhalen in Nieuwerkerk (Zeeland) is ook mogelijk; maak dan een afspraak.
  • Nieuw: je kunt nu ook je pakket zelf ophalen bij een PostNL locatie.
  • In ditzelfde scherm kies je ook de betaalmethode: online, bankoverschijving, contant. We verzenden je bestelling nadat we de betaling hebben ontvangen.
  • Stap 4: Afronden. In het vierde scherm kun je controleren of alle ingevulde bestelgegevens kloppen. Wil je nog een keuze veranderen? Keer dan terug naar een vorig bestelscherm.
  • Je kunt hier in het tekstveld Toelichting op je bestelling aanvullende informatie doorgeven, bijvoorbeeld je wensen over kleur of formaat, of je verzoek om toezending van een extra foto.
  • Kloppen alle gegevens? Ga dan rechtsonder akkoord met de leveringsvoorwaarden. Klik daarna op de button Bestelling afronden om je bestelling definitief te maken en te versturen. Je gaat dan een betalingsverplichting aan. Je krijgt meteen per e-mail een factuur toegestuurd met alle bestelinformatie.
  • Heb je gekozen voor online betalen? Dan kom je na afronding van je bestelling automatisch in een beveiligd betaalscherm van betaalplatform Mollie. Je bankgegevens worden niet opgeslagen bij prana-bodhi.nl.
  • Klanten die betalen per bankoverschrijving of die contant betalen, komen tot slot in het scherm Bedankt met korte informatie over de afhandeling van de bestelling.
  • Klanten met een account kunnen na afronding van de bestelling rechtsboven uitloggen. De aanmelding van klanten zonder account wordt binnen een uur automatisch verwijderd.
  • Bij pakketpost en brievenbuspakket krijgt je na verzending een Track & Trace-code toegestuurd. Daarmee kun je de bezorging van je pakketpost online volgen van sorteercentrum tot en met de daadwerkelijke aflevering. Bij een brievenbuspakket kun je online zien wanneer PostNL de bezorging heeft ingepland. 

Testen van de stenen

De manier waarop wij testen is gebaseerd op kinesiologie en Touch for health.
Wij verbinden ons met de besteller en die weer waarvoor en voor wie het bestelde item is. Deze intentie van deze energie zit in de bestelling. Dan testen wij of dit de beste keuze is voor die persoon.
Wanneer er vragen zijn over de bestelling nemen wij contact met je op.
Heb je hier nog vragen over, mail ons dan. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Levering

Wij doen ons best om zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen worden in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen verstuurd.

Betalen

Betaling kan online. Wij bieden IDeal, MisterCash, en Creditcard als betaaloptie. Ook kunt u kiezen om het bedrag via een bankoverschrijving over te maken. Zodra het geld op onze rekening is ontvangen wordt de bestelling binnen 2 werkdagen verzonden. 

Bezorgkosten

De bezorgkosten zijn afhankelijk van de grootte en het gewicht van de totale bestelling, en het land waar naartoe verzonden moet worden. De totale bezorgkosten worden getoond tijdens het bestel- en betaalproces.
Gratis verzending vanaf € 50,00 in Nederland. 
50 % korting naar Begië vanaf € 75,00

Retour

Bedenktijd

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Maatwerk:

“Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.”

Verzegelde producten

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling van de oliën en elixers niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen met het retourformulier( hier onder te downloaden). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Wanneer een gedeelte wordt geretourneerd vervalt de teruggave van de verzendkosten. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u eerst contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Houdbare producten NVT

“Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.” Dit geldt voor olién en elixers.

Retourformulier

docxDownload hier het retourformulier

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bron: www.webwinkelkeur.nl